Skip to main content

Wciąż nie ochłonęliśmy po Super Bowl 🏈, dlatego temat zainspirował nad trochę do omówienia najciekawszych kampanii opartych na sentymencie, bo w tym roku było ich zdecydowanie dużo.

Czym jest sentyment w reklamie? 🤔

Reklamy oparte na sentymencie odwołują się do przeszłości, wywołują u ludzi pozytywne emocje i zwiększają lojalność klientów wobec marki. Kluczowe jest wykorzystanie skojarzeń z przeszłością, które mają moc przyciągnięcia uwagi konsumentów i wywołania w nich pozytywnych wspomnień.

Jak firmy nawiązały do Sentymentu podczas Super Bowl? 🏈 🏈🏈

Wybraliśmy najciekawsze kampanię, które nie ukrywamy, wywołały niejeden uśmiech na naszych ustach. 🙂

🏈 1. Zdecydowany dla nas nr 1., czyli Breaking Bad
PopCorners wprowadziło swoją najnowszą kolekcję – „Breaking Good”! Aby uczcić 10. rocznicę emisji ostatniego sezonu „Breaking Bad”, PopCorners zdecydowało się na niezwykłą kampanię reklamową inspirowaną kultowym serialem. W reklamie, którą wyreżyserował sam Vince Gilligan, widzimy Bryana Cranstona i Aarona Paula, którzy powrócili do swoich ról Waltera White’a i Jessego Pinkmana. Tym razem jednak, zamiast przygotowywać nielegalną partię „wiadomo czego” 😏, przygotowują dla nas wyśmienite PopCornersy w swoim legendarnym kamperze.

[link]

🏈 2.
Wiadomo, że Alicia Silverstone to prawdziwa ikona lat 90-tych, która do dziś zachwyca swoim stylem. A teraz, dzięki Rakuten, możemy zobaczyć ją ponownie w roli Cher z kultowego filmu „Clueless”. W nowym spocie reklamowym, Cher wraca do liceum, aby podzielić się z nami swoimi sekretami dotyczącymi zakupów.

[link]

🏈 3. Kto by pomyślał, że John Travolta dołączy do Zacha Braff’a i Donalda Faisona w kolejnej kampanii reklamowej T-Mobile? W nowym spocie, trójka aktorów reinterpretuje słynną scenę z musicalu „Grease”, ale z jedną ważną zmianą – teraz rozmawiają o T-Mobile 5GHome Internet!
Podczas gdy Danny i Sandy w oryginalnej wersji śpiewali „Tell me more, tell me more”, Zach, Donald i John rozmawiają o najszybszym internecie w historii. Można śmiało powiedzieć, że ta kampania reklamowa to mieszanka kultowych filmów i technologii przyszłości!
Czyż nie jest to genialne połączenie?

[link]

Leave a Reply